Selecteer een pagina

Beveiliger met hospitality in Amsterdam

Functie

Beveiliger met hospitality

Standplaats

Amsterdam

Uren per 4 weken

Urengarantie van 128 uur tot 152 uur

Objectbeveiliger

Signaleert u onveilige en ongewenste situaties, bent u zeer dienstverlenend, gastvrij en een allrounder? Dan is Randstad Bewaking op zoek naar u als Objectbeveiliger.

U wordt gestationeerd op basis van je talenten bij portiers- en receptiediensten in Amsterdam en directe omgeving.

De mogelijkheden zijn divers:

  • creatief media bedrijf dat opereert in een dynamische branche;
  • internationale financiële dienstverlener;
  • vooraanstaande advocatenkantoren;
  • grote industriële complexen;
  • objecten in de sociale zorgsector;
  • diverse toonaangevende organisaties gevestigd in het zakendisctrict Zuid-As van Amsterdam.

Wat vertelt u tegen vrienden en familie over uw werk?

“Ik zorg voor een gastvrij ontvangst van bezoekers en medewerkers”.

“Ik draag zorg voor de veiligheid op de locatie en zorg dat ik snel kan reageren als er calamiteiten zijn.

“Ik zit op een vaste werklocatie, werk via een vast rooster en werk met leuke collega’s”.

Wat u écht doet

  • U maakt onze opdrachtgevers blij met uw professionele aanwezigheid.
  • U maakt de service die u levert iedere keer een beetje beter. Dit doet u niet alleen, maar samen met uw collega’s uit het team, de planner, onze kwaliteitsmedewerkers en het management van Randstad Bewaking.
  • U zorgt voor een hoge gunfactor bij onze klanten.

Hoe u dat aanpakt

  • U zorgt dat uw kennis van de instructies altijd up to date is;
  • U rapporteert bijzonderheden aan uw collega’s uit uw team;
  • U zorgt voor een hartelijk receptieontvangst waar blijkt dat op details wordt gelet;
  • U zorgt voor de telefonische bereikbaarheid van het kantoor van de opdrachtgever en zorgt voor een professionele doorverwijzing naar de gewenste persoon.

Team

U werkt in een team met diverse specialismen. Elk teamlid heeft zijn eigen expertise: Teamleider, een Planner, een Kwaliteitsmedewerker en een Manager Security Operations. Zij staan klaar om u te ondersteunen in uw werk. Jullie werken goed samen. Natuurlijk heeft u ook veel contact met alle andere afdelingen binnen Randstad Bewaking, zoals Personeelszaken en onze coördinator voor uw uniform en overige bedrijfsmiddelen.

Hoe een dag eruit kan zien

U opent het kantoor van de opdrachtgever of neemt de dienst over van uw collega. U neemt alle bijzonderheden door. U neemt plaats achter de receptie. Als de computer nog niet aan staat, start u de computer en begint de dag met het lezen van de rapportage van uw collega en kijkt of er e-mail binnen is gekomen, die u moet behandelen. u legt alle spullen binnen handbereik die nodig zijn indien er een (BHV)calamiteit voorkomt. U legt alle toegangspassen klaar van aangekondigde bezoekers. U kijkt welke bezoekers een parkeerplaats nodig hebben en reserveert deze. Ondertussen kan de telefoon gaan en neemt u met een smile in uw stem de telefoon aan. U controleert of de receptie nog steeds netjes en verzorgd is.

Na een grondige check bent u klaar om bezoekers, klanten, leveranciers, maar ook de medewerkers van de opdrachtgever op een gastvrije wijze te ontvangen. Tussendoor verricht u controlerondes conform de instructies. Aan het einde van de dienst maakt u de rapportage definitief en draagt u de dienst over aan uw collega.

Wij vragen

  • U heeft minimaal een afgeronde MBO opleiding Beveiliger 2;
  • U bent een natuurtalent in Hospitality en u heeft een intrinsieke drang om mensen zich speciaal te laten voelen;
  • U heeft ervaring in een klantcontact-omgeving;
  • U straalt enthousiasme uit en weet dit ook over te brengen naar anderen;
  • U heeft inlevingsvermogen en raakt niet in paniek als het druk is;
  • U heeft een goede beheersing van de Nederlandse en de Engelse taal in woord en geschrift.
  • Flexibele instelling en bereid om in wisseldiensten te werken;
  • Zowel zelfstandig als in teamverband kunnen werken.

Wij bieden

  • Een leuk salaris conform cao particuliere beveiliging;
  • Een werklocatie waar u trots op kunt zijn op een toplocatie;
  • Ongekend goede werksfeer;
  • Wij zijn flexibel in het denken en staan open voor nieuwe initiatieven en ideeën, of u nu net in dienst bent of al 25 jaar in dienst bent;
  • Uitdagend werk om helemaal in op te gaan, zodat u af en toe het jammer vindt dat de dienst alweer voorbij is.
  • Randstad Bewaking B.V. biedt een zelfstandige baan, waarin u te maken krijgt met diverse facetten van de beveiliging. De functie inschaling is bespreekbaar, indien u aantoonbare werkervaring kunt overleggen

Sollicitatieprocedure

 

Solliciteer

Vul onderstaand formulier in. We nemen dan zo snel mogelijk contact met u op.

Telefonisch interview

Eén van onze Recruiters belt u op om kennis te maken en maakt direct een afspraak met u.

Eerste gesprek

U komt gezellig bij ons langs op ons mooi kantoor gevestigd aan de Prins Mauritslaan 1 te Badhoevedorp. Indien een match, vindt direct een 2e gesprek plaats. We doen u vervolgens een aanbod.

Voorstelgesprek opdrachtgever

Een afspraak wordt gemaakt bij de opdrachtgever om u voor te stellen. Indien jullie ook een match hebben, wordt de formele procedure ingezet.

Screening

U komt nog een keer langs, om de formaliteiten af te ronden, het uniformpakket in ontvangst te nemen en het rooster.

Vervolgens heten wij u hartelijk welkom!

Gemotiveerd om voor Randstad Bewaking te werken? Dan nodigen wij u van harte uit om uw sollicitatie, voorzien van CV in te dienen via het sollicitatieformulier.

Voor meer informatie kunt u contact opnemen met Simone Kaandorp, Hoofd Personeelszaken, tel: 020 6173622.

Sollicitatieformulier

    Let op; alleen bijlagen in Word of .pdf worden in behandeling genomen.

    8 + 14 =